Збільшеня ефективності роботи
За допомогою системи обліку часу виконання замовлень та аналітики
Lviv Croissants - бізнес кейс

В закладах громадського харчування – ресторанах, пабах, кафе тощо, наявна проблема тривалого виконання замовлень, з різних причин. Вагомий вплив вона має для закладів швидкого харчування. Проблему швидкості обслуговування (в нашому випадку приготування страви) можна вирішувати збільшенням чисельності персоналу, але зростання витрат на оплату праці має бути виправданим. Необхідно чітко знати, яка саме чисельність персоналу буде ефективною в різний час роботи закладу
Інший шлях вирішення проблеми – підвищення ефективності роботи існуючого персоналу. Але для цього необхідна точна інформація про навантаження на персонал протягом робочої зміни та швидкість його роботи
Якщо персонал говорить, що обслуговує до 100 клієнтів в годину пік, то постає питання, чи дійсно ці 100 клієнтів отрмали своє замовлення протягом однієї години, чи така кількість замовлень виконувалась довший період часу і навантаження не було настільки великим

Таким чином, ми стикнулись із необхідністю вирішити проблему - збільшити швидкість виконання замовлень (приготування страви)
Ми запровадили рішення – ІТ систему, яка обчислює швидкість виконання замовлення в режимі реального часу.

Система дає можливість побачити:
кількість виконаних замовлень (закритих чеків) у різний час протягом робочої зміни, тобто це – навантаження персоналу
- час закриття чеків (часовий проміжок за який було виконано замовлення) у різний час протягом робочої зміни
- своєчасність відкриття та закриття робочої зміни
- порівняння даних в розрізі різних закладів або змін одного закладу

Всі дані можна переглядати онлайн або за будь-який попередній період

Після запровадження нашої системи власники та керівники закладів отримують аналітичні дані та приймають обґрунтовані управлінські рішення стосовно:

- мотивації чи демотивації персоналу за швидкість обслуговування, ротацію персоналу, командних змагань тощо
- збільшення або зменшення чисельності персоналу в певні робочі години
- перебудови графіку робочих змін та роботи закладу

Наприклад:
- Дані системи показують динаміку, що у вихідні дні з 8 до 11 години ранку виконується максимум 2-3 замовлення. Тому є доцільним змінити графік роботи закладу та зменшити витрати на персонал за 3 робочі години
- При порівнянні двох закладів помітна суттєва різниця у середньому часі виконання замовлень. Тому доцільно переглянути склад персоналу, зробити переміщення, запровадити мотиваційну програму
- Після 17 години виконується така кількість замовлень, що достатньо двох працівників замість трьох

Як результат, після впровадження нашої системи:
- вдвічі зменшується час виконання замовлення,
- збільшується ефективність роботи персоналу
Get free lesson
Just type your contacts
It's totally free